Utdanning

GROHE Nord-Europa kåret til Great Place to Work

GROHE Nord-Europa kåret til Great Place to Work
Tirsdag 14.november ble GROHE Nord-Europa feiret med en offisiell seremoni i København. GROHE Nord- Europa har fått tittelen for arbeidet med å skape en inkluderende arbeidskultur og bygge gjensidig tillitt og respekt mellom ledelse og ansatte i ulike

Dato: 21-11-2017 12:44 CET Opprinnelig tittel på pressemeldingen: GROHE Nord-Europa kåret til Great Place to Work Kategori: , VVS-, energiteknikk Innredning Arbeidsliv Drikker Arkitektur Kulturmiljøpleie Bærekraftig utvikling/CSR Tirsdag 14.november ble GROHE Nord-Europa feiret med en offisiell seremoni i København. GROHE Nord- Europa har fått tittelen for arbeidet med å skape en inkluderende arbeidskultur og bygge gjensidig tillitt og respekt mellom ledelse og ansatte i ulike land.

Tirsdag 14.november ble GROHE Nord-Europa feiret med en offisiell seremoni i København. GROHE Nord- Europa har fått tittelen for arbeidet med å skape en inkluderende arbeidskultur og bygge gjensidig tillitt og respekt mellom ledelse og ansatte i ulike land.

Prisen, som markerer at GROHE Nord- Europa er et flott sted å jobbe, ble mottatt av Jonas Brennwald, direktør i GROHE Nord- og Øst- Europa;

– At vi er blitt Great Place to Work-sertifisert er et stolt øyeblikk hele organisasjonen vår. Men for meg personlig er den største prestasjonen at våre ansatte har vist at de er stolte av å jobbe for GROHE, at de gjennom den jobben de gjør føler at de har mulighet til å påvirke retningen vår og at de opplever at vi samarbeider godt, både nasjonalt og på tvers av landegrenser. Våre ansatte er den største ressursen vi har og de gjør meg trygg på at vi vil fortsette å posisjonere GROHE som det mest innovative selskapet i vår bransje, sier Brennwald.

Great Place to Work- prisen er tildelt hele GROHEs organisasjon i Nord- Europa, inkludert København, Oslo, Stockholm, Helsinki og Baltikum, og bekrefter den kontinuerlige innsatsen GROHE gjør for å integrere mangfold på arbeidsplassene sine, hele tiden med trivsel i fokus. Dette øker ikke bare den enkelte medarbeiders engasjement, men har også hatt positiv effekt på selskapets resultater.

A to już wiesz?  Webinar 14.03: Hvordan tiltrekke investorer til CoLo-datasentre?

–Vi er utrolig stolte over Great Place to Work- sertifiseringen. Anonyme spørreskjemaer er besvart av våre ansatte. Resultatene er analysert av Great Place to Works egne uavhengige konsulenter, som også har gjennomført personlige lederintervjuer. Dette er bare noen av faktorene som har bidratt i avgjørelsen om å definere GROHE Nord- Europa som et flott sted å jobbe, forklarer Olivier Steenaert, GROHEs HR-direktør i Nord- og Øst-Europa.  Kilde: Pressekontor GROHE – PRESSEMELDING – ———— Om GROHE Northern Europe

GROHE Northern Europe har hovedkontor i København (Danmark) og lokale salgskontorer i Oslo (Norge), Stockholm (Sverige) og Helsinki (Finland).

Om GROHE

GROHE er verdens ledende leverandør av sanitærutstyr og en global merkevare dedikert til å tilby innovative vannprodukter. I flere tiår har GROHE forpliktet seg til sine merkeverdier; teknologi, kvalitet, design og bærekraft. Alle disse illustrerer GROHE’s løfte om å skape eksepsjonelle opplevelser og levere “Pure Freude en Wasser”. Med teknologi, innovasjon og design-aktiviteter forankret i Tyskland, bærer GROHE’s produkter kvalitetsmerket “Made in Germany” hvilket styrker kundenes tillit til merkevaren. Alle ledd i GROHE’s produksjonsnettverk tar i bruk høy presisjon i sin produksjon for å sikre samsvar med de gjennomgående høye standardene i GROHE. På denne måten sikrer GROHE at produktene lever opp til de mest kompromissløse kravene ift. utførelse og funksjonalitet. I løpet av de siste ti årene alene har GROHE’s suksess blitt bekreftet i mer enn 280 design og innovasjonspriser samt en topp tre plassering blant “Tysklands mest bærekraftige store bedrifter i 2015”. En rekke høyprofilerte prosjekter rundt om i verden er utstyrt med GROHE produkter, hvilket bekrefter arkitekter’s, designere’s og utviklere’s preferanse for merkevaren. GROHE er en del av LIXIL Group Corporation, et selskap notert på Tokyo-børsen. LIXIL er global markedsleder innen sanitærbransjen, med flere vellkjente merkervarer som GROHE, American Standard og INAX, og er Japans ledende leverandør av boliger og byggematerialer.

A to już wiesz?  DEN BESTE HYDRAULISKE KRAFTEN - NYHETEN M18™ FORCE LOGIC™ HYDRAULISK PUMPE

Om LIXIL Corporation

LIXIL er en global leder innen bolig og byggebransjen. Vår unike portefølje spenner alt fra teknologier som revolusjonerer hvordan vi samhandler med vann i hverdagen, til et komplett utvalg av produkter og tjenester til hus og store arkitektoniske prosjekter. Våre merkevarer, inkludert LIXIL, INAX, GROHE, American Standard og Permasteelisa, er ledene i de industrier og bransjer i hvilket de opererer. LIXIL opererer i mer enn 150 lang, sysselsetter over 70 000 mennesker, og kombinerer funksjon, kvalitet og design for å gjøre folks liv bedre og mer behagelig – uansett hvor de er.

GROHE Norge

Engebrets Vei 3 • 0275 Oslo • Telefon: +47 22 07 20 70 • www.grohe.com/no

MEDIA KONTAKT
Sigmund Malkenes • Dinamo
Schweigaards gate 16, 0191 Oslo
Telefon: (+47) 47 89 96 42
Epost: [email protected] Hashtags: # #VVS-, energiteknikk Innredning Arbeidsliv Drikker Arkitektur Kulturmiljøpleie Bærekraftig utvikling/CSR VVS-, energiteknikk Innredning Arbeidsliv Drikker Arkitektur Kulturmiljøpleie Bærekraftig utvikling/CSR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy