L?nn

Ny internasjonal fokus – skaper nytt nettverk for 150 personer

29-05-2013 07:05 Lifeliving lifeliving skal ila 2013 bygge opp lifeliving business network p? ca 150 mennesker. Jeg skal undervise og coache forretningsorienterte mennesker i en utpr?vd metode og forretningsmodell som gir forutsigbarhet, samtidig som man bygger sin egen online business. ? utnytte teknologi gir tilgang p? hele verden som marked. Helse og livsstil er en av de st?rste vekstbransjene fremover.

lifeliving skal ila 2013 bygge opp lifeliving business network p? ca 150 mennesker. Jeg skal undervise og coache forretningsorienterte mennesker i en utpr?vd metode og forretningsmodell som gir forutsigbarhet, samtidig som man bygger sin egen online business. ? utnytte teknologi gir tilgang p? hele verden som marked. Helse og livsstil er en av de st?rste vekstbransjene fremover.
Internasjonal fokus – lifeliving business network
Jeg og lifeliving har etablert en tilknytning til et stort internasjonalt selskap med virksomhet i ca 40 land. Selskapet har i mer enn 35 ?r levert helhetlige helse- og livsstils l?sninger, basert p? innovative og forskningsbaserte teknologier. I denne sammenheng bygges det opp et nytt forretningsomr?de ? lifeliving business network ? best?ende av selvstendige online forretninger som bygger sin virksomhet basert p? en utpr?vd metode og forretningsmodell.
150 nye personer ila 2013
I denne sammenheng skal jeg ila 2013 bygge opp en organisasjon p? ca 150 personer. Jeg ?nsker ? knytte til meg personer med forretningsforst?else og potensiale til ? lede team og etter hvert ta en tydeligere lederrolle. Dette kan v?re en interessant forretningsmulighet med solid inntekts potensiale for de som er p? jakt etter en ny karriere, som ?nsker st?rre frihet og fleksibilitet, og kanskje en annen livsstil enn den de har i dag.
Bruk av teknologi og nettverksorientering en trend
Innenfor det nye forretningsomr?det vil det v?re fokus p? ? utnytte mulighetene bruk av teknologi gir. Man vil kunne jobbe hvor som helst fra mot et internasjonalt marked. Helse og livsstil er en av de mest voksende markedene fremover. Jeg ser ogs? en fremvoksende trend rundt ulike former for nettverksorganisasjoner. Mennesker tiltrekkes nettverk hvor de treffer likesinnede og hvor de f?r mulighet til ? ta ut sitt potensiale. Denne organisasjonsformen underbygger ogs? et fremvoksende ?nske hos mange om ? fokusere p? egen helse, p? bruk av fritid og selvrealisering.
En sunnere og bedre verden for mange
I et mer overordnet perspektiv handler det om ? skape en bedre og sunnere verden for mange mennesker. Noen av dagens utfordringer presenteres p? videoen ?A wake-up story? her:
Ta personlig lederskap – hjelp andre til det samme
Jeg har et ekte engasjement for endring, ledelse og livsstil. Mer informasjon om min bakgrunn finner du her http://www.lifeliving.no/om-randi/Det viktige for meg og lifeliving er ? kunne utvikle personlig og profesjonelt lederskap. I denne sammenheng inneb?rer det ? hjelpe mennesker til ? komme n?rmere sine m?l og dr?mmer. I praksis undervises og coaches det i en utpr?vd og forutsigbar metode og forretningsmodell. Bel?nning er i tr?d med forpliktelse og innsats, og uavhengig av plassering i organisasjonen. Ledere lykkes kun ved ? hjelpe sitt team til suksess. Det bygges en kultur preget av respekt, st?tte og hjelp til ? lykkes med utgangspunkt i den enkeltes st?sted.
Unge tidlig bevisste p? helse og livsstil
Jeg forventer at ogs? unge mennesker tidlig i 20-?rene vil kunne tiltrekkes av denne metoden og arbeidsformen. Mange har allerede h?y teknologi kunnskap. Unge er ogs? tidligere bevisste p? hvem de er, bruk av fritid og ?nsket livsstil.
lifeliving er et r?dgivning- og livsstilsselskap. V?rt utgangspunkt er at du m? ha det bra for ? prestere bra. V?r ambisjon er ? skape et livsstilsEVENTYR for ledere, men med nytteverdi for mange flere.
Vi muliggj?re krevende lederjobb OG godt privatliv, gjennom foredrag, kurs og utviklingsprogrammer for ledere. Vi er f?rst i Norge med en helhetlig kundeopplevelse tilpasset travle ledere. Dette er serviceinnovasjon. Vi skal med utgangspunkt i utviklingstrekk i samfunnet, og sammen med kunder, brukere og partnere skape kommersielle produkter, tjenester, helhetlige l?sninger og m?teplasser som inspirerer, skaper nytte og bidrar til gode opplevelser, vekst og utvikling.

A to już wiesz?  PUMA NORDIC constructs new centralized Warehouse in Sweden

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy