Fagforeningsarbeid

Postens omd?mme har st?rst fremgang

Postens omd?mme har st?rst fremgang
25-09-2014 10:59 Posten Norge For andre ?r p? rad g?r Posten mest frem i Ipsos MMIs ?rlige omd?mmeunders?kelse. Hele 28 plasser har Posten klatret siden 2012 og havnet i ?r p? 11. plass.

For andre ?r p? rad g?r Posten mest frem i Ipsos MMIs ?rlige omd?mmeunders?kelse. Hele 28 plasser har Posten klatret siden 2012 og havnet i ?r p? 11. plass.
– Vi er jublende glade og dette er en lagseier for alle som jobber i Posten og Bring! Hele organisasjonen tok tak da vi falt p? omd?mmem?lingen i 2012. Vi har satt fokus p? ? vinne kundens hjerte og ?ke stoltheten blant medarbeiderne v?re, forteller kommunikasjonsdirekt?r i Posten
Norge, Elisabeth Gj?lme.
De siste to ?rene har hele konsernet arbeidet m?lrettet med ? styrke kundeorienteringen.
– Jeg tror fremgangen skyldes at vi har lykkes med ? bringe kundene n?rmere v?r hverdag. Det enkle budskapet om ? ?Vinne Kundens hjerte” har blitt noe vi snakker om p? arbeidsplassen i det daglige, sier Gj?lme og legger samtidig til at m?let for Posten er ? komme inn blant topp ti.

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige l?sninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet m?ter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Posten betjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og best?r av forretningsomr?der med ulik spisskompetanse.

A to już wiesz?  Statsbudsjettet 2015: Yrkesfagene er glemt

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy